lauantai 19. toukokuuta 2012

Ja taas edessä lomailu:)

Tämän blogin nimi voisi olla että Harrin loma blogi, :) Kun yleensä kirjoittelen tänne kun loma on alkanut. No joo pikkasen näkyi olevan aikaa siitä kun viimeksi tänne kirjoitin. Viimeisen merkinnän jälkeen on tapahtunut paljon mukavia asioita ja oon löytäny paljon sellaista mistä oon aina haaveillut, mutta paljon on vielä saavutettavana. Mikä on kiva asia:)

Juuh... Olen tosiaan taas lomalla/vapailla työstäni. Nykyisin teen yöhoitajan töitä Kiteellä. Ja täytyy sanoa että olen viihtynyt mainiosti työssäni...:) Vihdoin saan tehdä sitä mistä tykkään ja mikä sopii minulle kuin nyrkki silmään:) Asustelen edelleen Kesälahdella, jonne muutin siis paluumuuttajana puolitoista vuotta sitten. Aluksi oli omituista palata takaisn niille seuduille mistä oli kerran lähtenyt ja vannonut ettei enää koskaan palaa:) Mutta ihmeen hyvin sitä ihminen tottuu. Tänne mie kai kuulun, tää on miun koti, vaikka aika ajoin haaveilenkin muista paikoista.

Lomasuunnitelmiin kuuluu hiukan matkustelua, lenkkeilyä, rentoutumista, kavereiden tapaamista. Ens viikon alusta lähden Helsinkiin, jossa toivottavasti kerkeen tapaamaan rakkaita kavereitani, joita en ole nähnyt pitkään pitkään aikaan:) Odotan innolla sitä. Ja sitten lähden käymään Turussa muutaman päivän visiitillä. Päätin jossain joskus, että alan kiertämään suomen kaupunkeja näin kesä aikaan. Nyt on vuorossa siis Suomen Turku:)

Mukava aloitella lomaansa, koska ulkona paistaa aurinko, siispä ulkoileman ja pitkälle kävely lenkille siis:)


Yritän kirjoitella hiukan useammin kuin mitä olen tähän mennessä kirjoitellu :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti